Time flies when you're having fun! - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Yvonne - WaarBenJij.nu Time flies when you're having fun! - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Yvonne - WaarBenJij.nu

Time flies when you're having fun!

Door: Von

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

12 December 2014 | Denemarken, Kopenhagen

Hallootjes :)

Hier weer een berichtje uit het koude Denemarken. Ja ja want koud is het hier zeker! Ma nog altijd even fijn en gezellig met alle lieve mensen hier!

Het gaat nog steeds allemaal toppie hier! Laatste keer dat ik schreef was de dag voor mijn verjaardag en ik heb echt een super verjaardag gehad! Verrast door de meiden met een brunch, slingers, ballonnen en heeeeel veeeeel glitters (die nog weken te zien waren in mijn keuken en slaapkamer :D)! We zijn drie avonden uitgeweest om mijn verjaardag te vieren en ik heb voor mijn vriendinnen hier een dinner gemaakt! Het menu was zalm met aardappeltjes en worteltjes uit de oven! Heeeerlijk!

Behalve mijn verjaardag hebben we de afgelopen maand nog een leuk kerstfeestje en hawaifeestje gehad! Ja ja, hawaifeestje in december!! Kan niet beter haha! Deze feestjes waren weer erg geslaagd met de nodige alcohol :P

Behalve deze leuke feestjes ga ik ook nogsteeds af en toe naar school! Hoort er nu eenmaal bij! En ik ben trots dat ik kan zeggen dat we ons project over racisme gehaald hebben :D Heeeeeeeeeeel erg blij zijn we hier mee! Weer een zorg minder. Met school hebben we ook twee fieldtrips gehad. Een van de fieldtrips was naar Christiania, waar alle hippies wonen en waar je drugs kunt kopen! We kregen een rondleiding van een van de inwoners van daar. Dit was erg interessant! We kwamen te weten hoe het is ontstaan en hoe de mensen daar nu eigenlijk leven. Een andere fieldtrip was naar een wijk hier in Copenhagen waar veel drugsverslaafden wonen en waar ze een speciaal café en huizen hebben waar deze mensen terecht kunnen. Behalve dat we bevroren in de kou was ook deze fieldtrip erg leuk en interessant!

Verder is mijn lieve vriendinnetje Suzette hier op bezoek geweest! Dit was heel fijn:) Eindelijk weer kletsen en knuffelen en lekker samen de stad verkennen! Helemaal toppie! Dankje suuuus, vond het super super leuk!

Dit weekend zijn Jelle en Merijn op bezoek, twee mannen van de flat in Doorn. Dus het wordt weer een gezellig weekendje! Ojaaa en de stad is heel mooi versierd voor kerst, dus dat maakt het nog even extra gezellig!!

Okeee dit was het weer voor nu!! Hoop dat daar ook alles goed gaat! Voorbereidingen voor de kerst worden natuurlijk getroffen! Helaas ga ik dat dit jaar missen, maar dat halen we volgend jaar wel weer in :)

Doei doei
xxxxxxxxxxxx vonnie

  • 14 December 2014 - 17:18

    Bets Kroon :

    hallo Yvonne
    ik heb het weer gelezen, dat het allemaal toppie is.
    en gezellig met al je vrienden daar,fijn dat jullie het project gehaald hebben.
    En mooie verjaardag gehad heb . het jaar is al weer haast om .dan nog een maand dan ben je weer in
    Nederland fijne dagen.kaart volg

    groetjes
    opa -oma










    t

















    .








Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Kopenhagen

Yvonne

Actief sinds 29 Juli 2014
Verslag gelezen: 1319
Totaal aantal bezoekers 6383

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Studeren in Kopenhagen

Landen bezocht: