Het avontuur gaat bijna beginnen! - Reisverslag uit Ven-Zelderheide, Nederland van Yvonne - WaarBenJij.nu Het avontuur gaat bijna beginnen! - Reisverslag uit Ven-Zelderheide, Nederland van Yvonne - WaarBenJij.nu

Het avontuur gaat bijna beginnen!

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

30 Juli 2014 | Nederland, Ven-Zelderheide

Hallo allemaal,

Nog 2,5 week en dan is het zo ver! Op 15 augustus zullen Laura en ik samen vertrekken naar Kopenhagen! Alles is bijna geregeld en we hebben er heel veel zin in! We hebben het geluk dat we worden weggebracht door pap, mam en Bas! Lekker luxe en fijn:)

Via dit blog zal ik jullie op de hoogte houden van wat ik meemaak in Kopenhagen! Voor diegene die het leuk vinden, je kunt me volgen!

Ik zal wat laten horen als ik in Kopenhagen ben!
Liefs Von

• 14 Augustus 2014 - 14:58

Nelly Gossens:

Yvonne heel veel plezier daar en een mooie studietijd,geniet ervan

groetjes Henk Nelly Miepel

• 14 Augustus 2014 - 19:30

Joke:

Goede reis, veel succes en plezier!

Joke en Wim,

• 14 Augustus 2014 - 19:36

Lian:

Ook ik ben heel benieuwd naar je mooie verhalen!
    Heb het heel erg leuk in deze bijzondere tijd.

groeten ook van Vincent en Lene,
    Lian

• 14 Augustus 2014 - 20:18

Karin:

Wij gaan je zeker volgen via deze site.
    Een hele goede reis en heel veel succes en plezier geniet ervan.

Liefs van ons xxx ;-)

• 16 Augustus 2014 - 12:28

Hans ,Wilma,Stef En Jettie:

Nu gaat het beginnen geniet van de reis en van je studie tijd.
    Sterkte met afscheid nemen vooral sterkte voor Wilmy.
    Yvon succes met alles.
    Groetjes vanuit Ottersum

• 16 Augustus 2014 - 14:05

Carla En Philip:

Lieve Yvonne, Ook wij wensen je een top tijd in Denemarken. Veel succes met je studie. Geniet deze ervaring gaat je hele leven mee.

Kus.

• 18 Augustus 2014 - 09:39

Henk En Petra:

Hoi Yvonne,

Vandaag ga je voor het eerst naar school in DENEMARKEN, wat een avontuur, lekker genieten, dat neemt niemand meer van je af. We wachten je verhalen en foto's af. Heel veel plezier, groetjes Henk en Petra

• 18 Augustus 2014 - 17:11

Jos En Brigitte :

Ha Yvonne,

Hoe was je eerste dag? En ben je al gesetteld? We zien de berichten wel. In ieder geval veel plezier en geniet er van. Groetjes jos en brigitte

• 20 Augustus 2014 - 23:54

Wilmy:

He Von veel succes in kopenhagen. De eerste dagen hebben wij kunnen zien hoe gezellig het is met al die meiden. Kopenhagen is heel mooi. Dat wordt een geweldige ervaring en avontuur. Liefs pap mam bas